1 yasındaa bi istegi olmayınca kafasınıı yere savuruyor hic acımıyor kendine. İnsallah geçici bi durumdur. :( bu ara katlanamıyorum bazı hal hareketlerine cok canım yanıyo. Mideme vuruyor agrılar stres hic gitmiyor üzermden. Nası basa cıkıcam deyip gelecek günleri düsünüyorum.. cok üzülüyorum diyorum bazen keske daha sakin kalsam dahaaa ona yakın yasım olsa onu anlasam ama maalesef olmuyor:(