Merhaba bebeğimin 1 aylık kontrolünde doktorumuz probiyotik önerdi. Bugün ecz alıp kullandık günlük 0,5ml doz. Kullanım sonrası bebeğimin altını değiştirip emzirme sayısı bayağı arttı. 2 saatte 3 kez bez değiştirdim ve ardından emzirdim. bununla ilgisi var mıdır yoksa tesadüf mü anlamadım.