hemsirebiranni dişi çıkması bi gelişim belirtisi değildir ona takılmayın. Bizimkininki de 9.ayda çıkmıştı. Oturma için de sırtına masaj yapabilirsiniz, yakında desteksiz oturur hale gelecektir. Örümcek ya da yürüteç de gün içinde uzun süre kullanmamanızı tavsiye ederim, ilerde yürürken basmasında problem olmasın