Ben kraft kullanıyorum doğduğundan beri yatar pozisyonda hastaneye gittik sürekli niye kullanılmasın bebeği oturtmuyoruz sonuçta.Çok memnunum bebek arabasından kaç kere tek uçak yolculuğu yaptım tek elle açıp kapanması tam benlik her yere sığıyor sürüşü güzel