Benim kızım da dokuz ay beş günlük iki haftadır oda ısırıyor. Bol bol konuştum eşim dahi kızımla konuşuyordu ısırma diye. Şimdi de ısırcağını anladığım da hayır diyip çekiyorum bunu bir kaç kere yaparsanız bir daha yapmıyor. Bir de bol bol göğüs çatlak kremi kullanın acıyı alıyor. Ben lansinoh kullanıyorum.