Kızlar selam.. 8aylık oglum var dogdugundan beri hep emerek uykuya geçiyordu.bir kac gündür mamasını yedirip emzirdikten sonra yataga yatıyoruz ninni müziği acıyorum sözsüz melodi sadece o müzik eşliğinde poposuna pat pat yaparak uyutuyorum denedigim ilk günden beri hic aglamadı direnmedi bu sekildr uyumak icin sadece yatakta bir saga bir sola dönüyor kollarımı ısırıyor😂( en sevdigi seydir kollar morluk icinde🤷🏼♀️) en sonunda yüz üstü dönüyor ve o sekilde tüm saga sola dönmeler vs. 10dkkada uyuyor. Acaba bu da destekli uyutmaya mı giriyor? Emzirerek uyutmayı bırakmak istiyorum tamamen, gündüz uykularını da bu şekilde mi uyutmalıyım? Ve daha sonra müziği kapatmalı mıyım sadece yataga beraber yatıp poposuna patpat olarak ileride degiştirmeli miyim?