Merhaba anneler covid sonrası kortizon kullanmam gerekti o yüzden 11 aylık bebeğimi sütten kestim. Bugün 6 gün geceler çok zor geçiyor. Bebeğim çok huysuz haliyşe gecede çok uyanıyor. Aptamil devam sütü veriyorum ana yinede uykuya dalmıyor tavsiyelerinizi bekliyorum ne yapabilirim.