Aselimb Merhaba 6 haftalık gebeyim bugün kan verdim tahliller icin mono# olan değer çok yüksek çıkmış ve internette kötü şeyler yazıyor bilgisi olan başına gelen var mı
Gigyyy Aselimb nete bakmayın derim Kafanız karışır ,doktorunuz bilgi verir size ,benim 9 ay boyunca o değer genelde yüksekti enfeksiyon olurdu idrarda ,suda eriyen ilaç verirdi doktor kaşınma yanma vs yaşamadım hic ama sadece değer öyleydi