Kardeşimin egzaması var bebeklikten beri dr da çok götürdük belirli yaşa kadar devam eder dedi ben evlendim annesi ilgileniyodu şimdide bırakıp gitmiş ne kullandığını bilmiyprum babam dr den krem yazdırmıştı ama bitince ben attım zaten işede yaramaış 6 yaşında eczaneden alabileceğüm bi krem varmı iyi gelen