Merhaba herkese. Bebeğimde çoklu gıda alerjisi var. İzmir de iki farklı devlet hastanesinde doktora gittik. Ama hiç memnun kalamadık. Şikayetleri ciddiye almıyorlar. Doğru düzgün dinlemediler bile. Ek gıdaya da geçtik ne versem alerji yaptı. Patates verdim bütün vücudunda döküntüler egzama oldu, kakasında kan geldi. Havuçta yine döküntü oldu ve yanağı göz kapağı şişti. Elma, muz, bezelye, kabak her şey alerji yaptı. Pişiği de ek gıdadan beri hiç gitmedi yanakları ve eklem yerlerinde ki egzamalarda geçmedi. İzmirde yaşayan anneler lütfen bana devlet ya da özel fark etmez gidip memnun kaldığınız alerji doktoru varsa yazabilir misiniz 😔