Mom88 ben kullanıyorum sadece ayaklarında tekerlek var bendekinde. Aslında çok rahat ve kullanışlı ama yatak odama sığmadığı için kendi odasında, kendi odasında da geceleri uyumuyor daha (6.5 aylık) uyumaya başladığında çok rahat edeceğini düşünüyorum 🙂 gündüz uykularını onda yapıyor 🙂