Arkadaşlar kızım 1 hafta sonra 14 aylık kendi başına 10 adım kadar atıyor dineliyor ama gel gelelim yürümüyor sürekli benim elimden tutup yürümek istiyor sanırım bana cok güveniyor öyle alıştı peki ne yapmam lazım sürekli yürütüyorum tavsiye verin lütfen