[silindi] 4.ayda başladım bol su içiyordum sütüm olsun diye vardı da ama o ay bebeğim sadece 250 gr aldı doktorumuz sınırda dedi diyete girdiğimi söyledim ve bırakmam gerektiğini sütün kalitesini düşürdüğünü söyledi gerçekten de bıraktım ve Bi sonra ki ayda 800 gr almıştı emzik ten kesene kadar düşünmüyorum artık