Anneler, ben bir ay sonra ise başlayacağım ve yarım gün bebeğime sağılmış sütü biberonla vermemiz gerekiyor ve safrakeseden ameliyat olmam gerekiyor 1-2 gün yine biberonla vericez. Kafama takılan su bebeğim ya meme reddi yaparsa ben ameliyattan çıkınca ve ise gidince.. siz neler yapıyorsunuz ise gidenler veya 1-2 gün biberonla vermek durumunda kalanlar nasıl yapıyorsunuz? Benim için çok önemli lütfen bildiklerinizi paylaşır misiniz.