Sahinftma Merhaba kızlar 1 yaş kontrolümüzde kan tahlili verdik alt ve ast değerimiz yüksek çıktı böyle bir durumu yaşayan oldu mu herhangi bir ilaç kullanımı falan söz konusu değil. Neler etkiler sonucu bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim