Yusufunannesiiii Bebegım 8 ay 10 günlük oldu ama hala regl olmadım normal mi bu durumu yaşayan varmı sizler ne zaman regl oldunuz
turshuu Yusufunannesiiii 4aylık oluyor cumartesi ve 4 gündür reglim. Normalde çok ağrım olurdu şimdi hiç yok ve miktarı da az.
Gns- 10 ay 15 gün oldu bende olmadım . İnşallah bir süre daha olmam çok ağrılı geçiyordu yine aynı olur diye korkuyorum.
Yusufum02 Yusufum02 Yusufunannesiiii ağrılı hiç deyıldı normaldede çok ağrı çeken bir insandım şaşırdım 😜
Mom213678 Yusufunannesiiii benim normalde de ağrım oluyor agrıdan ziyade çok uzun sürdü normalde en fazla 5 gün sürerdi ama bu sefer 9 gün sürdü 🤦♀️
Duygufbetul Zeynoooo06 Ben de 16. Aydayım olmadım brkliyorum 4 gözle. Azınlığız ama 1 yaşından önce olanlar çok daha fazla
Armagankaran Ben kontrol hapı kullanıyordum cerazette bu ay olmadım emzirme dönenim bitti ama bu ay gelmedi çok takıyorum kafaya
Edaeyl Yusufunannesiiii 40 çıktıktan sonra hemen oldum öncesine göre daha ağrılı fazla kanamalı geciyor nedense benimde
Erolbsr Bende 10 ay olcak olmadım 1 sene normal diye korkmadım ama gecen burda bi bayan 30 yaşında gitmiş doktora ve menopoza girmiş o yüzden haftaya gtcem doktora