Cnm annler kzım 9 aylk fakat ek gıda konusunda baya kötyz hiçbişe yemio dişte çıkarıo ne yumrta ne pankek ne muhallebipeynir hiç bişe yemio anlamdm gtti nolur yardm edinbi yaknmz bugün 8.5 aylk ddm ben bnu 4 aylk sandm dio dktor gelişimi ii dedi moralm alt üst oldu