Lilyum10 Ben de aynı korkudan mahvoldum vallahi bir süre sonra kesilir diye ama inanın hiç gerek yokmuş öyle korkulara. Sözde bilinçliyim diye övünürüm ama o korkuyla herkesi dinledim yani. Dediklerini de yaptım ama çıkmadı. Ama şuan 2 aylığız, her şey yolunda. Size tavsiyem hiç stres yapmadan sağmaya devam edin, her gün de bebek sakinken 1 kere göğsünüzü tutturmaya çalışın. Tutmayacak ama ağzının değmesi bile göğse iyi geliyor, ten tene temas yani. Bebek memeyi unutmuyor, memeler de süt üretimine devam ediyor. 2-3 hafta böyle sürüyor, sonra bebek ağzı kuvvetlenince bir bakıyorsunuz ucu olmadan kavramış 🥰 Ve o kavramadan sonra da uç çıkmaya başlıyor. Ben her şeyi denedim uç çıkarmak için ama çıkmadı o 2-3 haftalık süreçte. Hep yara ettim üstelik, çektiğim acı boşa oldu yani. Hatta sağarken çıkıyor gibi oluyordu, hazır çıkmışken hemen tutturalım bebeğe diyorduk ama bebek tutamadan tekrar düzleşiyordu ucu. Az ağlamadım hiç tutamayacak diye 😣