gg00 dogdugundan beri gunduz oturma odasinda bizim sesimiz, tv sesi, tabak canak sesi vs hic kismadan normal hayatimiza devam ettirdik gece karanlik ve sessiz yatak odasinda yatirdik. O yuzden sese ve isiga tepki vermiyor uyanmiyor hic hatta o uyudukca evi supuruyorum hergun supurge sesi de uykuya dalmasini kolaylastiriyor anne karnindaki sesler benzedigi icin. Sizinki kac aylik bilmiyorum ama yavas yavas alistirabilirsiniz belki direne direne de olsa yorulunca uyur diye dusunuyorum.