Melek-k Hanımlar ne yesem gaz oluyor, gaz yapmayan şeyler tüketiyorum ama ona rağmen feci gaz doluyorum dolayısıyla bebeğe de geçiyor bebek çok kötü oluyor ne yapmak lazım çok çaresiz kaldım. İlacı falan var mı bu durum için doktora mı gitmeliyim
Demiralpinannesii Melek-k canım fit alive Gasıcon kullanıyorum bitkisel içerikli damla.Düzenli kullandığımda bayağı faydasını görüyorum. Bir araştır istersen tavsiye ederım.
_elmaliturtam Melek-k aynı durum bende de vardı. Hala var. Kimyon çayı biraz rahatlatiyo birde beni gün kurusu asiri rahatlatiyo… Göğüslerini ayaklarını karnını usutmemeye çalış. Güzel giyin tamamen bitmez ama azalır en azından. Bizde çok çektik 😔
Melek-k _elmaliturtam çok sıcak basıyor sıkı giyinmiyorum ondan mı oluyor acaba atletle dolaşıyorum evde
_elmaliturtam Melek-k ondan olabilir. Bende öyle dolaşıyordum malum lohusalık insanı ateş basıyor. Öyle dolaştığımda kızım daha kötü oluyodu
Melek-k Hirabebek37 zeynepduha ne yapacağız Peki ne zaman düzelecek bu durum. Mİde bağırsak bir türlü düzene girmedi