Bebeğimde baya baya eksik çıktı kabız oldu diye 2-3 hafta vermedim doktorumuz ilaç yazdı alacağız direk yükselir sorun etmeyin dedi ama demir eksikliği uykusuzluk yapar mı uykuya dalması hele çok zor acaba ondan mı dedim ? Düşük olup yükselenler varsa yardımcı olabilir mi ?