Ftm- Emzik alıştırma çabalarımızdan dolayı almıştım malesef yine almadı 2li emzik 1 tanesini denedik almadı bebeğim geri kutusuna koydum diğeri sıfır 0-6 ay kız 50₺ ebebekten 95₺ almıştım
Ftm- cocomelon ama 0-6 ay emziği hiç almadı zaten bunu kusacak gibi oldu çok az böle bi 15 20 saniye nuk kaucuk emziği alıyor 2.5 aylığız biz almıycak herhalde şimdiye kadar alışırdı diğer kızım almıştı 3 yaşına kadar nerdeyse emzik kullanmıştık
Ftm- monalissa bizim ki 2.5 aylık oldu bunu hiç Almadı kusacak gibi yaptı elimde tuttum çıkardı nuk kauçuk alıyor biraz onada alışacak gibi değil pes ettm artk 🤦🏻♀️ Her çocuk alışmıyormuş demek