homosapiens 2 kez geçirdi ilkinde 4 buçuk aylıktı 1 kez anormal bi şekilde kustu ve iştahsızdı o yüzden gittik iye çıktı ne ateş ne ishal hiçbiri olmadı ikincisini 16 aylıkken geçirdi sadece ateş vardı 39.5-40 derece arası ve düşmedi yine iye teşhisi konuldu. Enfeksiyon belirtileri farklı olabiliyor ama en belirgin özellikleri ateş idrarda azalma ve koku iştahsızlık.