Bende yok ama avent’in Türkiye distribütörüne yazın maille. Ben Dr. Brown’s un biberon başlıklarını bulamayınca yazmıştım sitesine. Pandemi döneminde çalışmaları aksadığı için bir süre satışımız olmadı isterseniz size gönderelim demişlerdi sağolsunlar öyle ulaşabilmiştim. Piyasada hiç yoktu çünkü. Belki avent’te öyle bir şey diyebilir size. Mail atmanızı tavsiye ediyorum 🌱
Ayrıca bizde biberon olarak şimdi avent kullanıyoruz 11 aylığız 2 numarayla içiyor. Ama chicco’num natural feeling biberonunda vardı onların başlıkları satılıyor 3 deliklisini aldım. Ondan da içiyor bebeğim. Yapıları benzer olmadı chicco biberon da deneyebilirsiniz. Belki kabul edebilir.