busra_02 Durusu5 2017de full manuel kullandım ama o zamandan bu zamana daha kullanmadım eşim bir kere arabasını verdi trafikte aniden arabayı kaldıramadım kaldım sen böyle gidersen kalırsın dedi otomatiğe yazıldım bende🤦🏽♀️
Demiralpinannesii busra_02 2016 da aldım. Evlenınce pratik yaptıktan sonra kullanmaya başladım 😊 ever otomatık aldıysanız manuel kullanmanın cezası var. Keske almışken manuel alsaymışsınız.