hira_duru_annesi Benelac mama nezaman kullansam kızıma ishal ve aşırı gaz yapıyor 😵😵 sadece benim kızımda mı böle bir tepki oluyor yoksa genel anlamda mı bilemedim 🙄🙄 5gündr kullanıyoruz mecburiyetten similac bulamadığım içşn mecbur aldım 3gündür günde 5defa ishal şeklinde kakasını yapıyor 🙄🙄 doktora götürmem gerekir mi acaba
Nesoo12 hira_duru_annesi bende bebelac kullanıyorum aynı zamanda da anne sütü de alıyo sıvı sekılde yapıyo ama ishal yapmadı cok da memnunum
ELifYildiz hira_duru_annesi bende sma’nın ardından bebelac gold aldım. Almaz olaydım dediğin gibi canım aşırı gaz yaptı bebeğimde Duran çocuk durmadı koşa koşa yeniden sma aldık 🙃 şimdi iyiyiz çok şükür.