eslmhsyn12 Bebeğim 7 ay 21 günlük bugüne kadar hep 0-6 ay emzik aldı ama bugünden beri almıyor 2 tanede dişimiz var. 6-18 ay emziği verdim aynı şekilde onu da öyle yapıyor ne yapacağımı bilmiyorum öneriniz nedir siz neler yaptınız bu konuda ?
AslanIzmir35 eslmhsyn12 vermek bence bıraktır artık bi iki gün ağlar en fazla ben hiç vermek istemedim 6 ay 24 günlük şuan iyiki vermemişim diyorum bıcır bıcır konuşuyo bişeyler hem ikide bi emzik düştü yıka falan onlardan da korktum üşengeçimdir biraz
eslmhsyn12 Bu arada damakli emzik kullanıyoruz ağzına alıyor sonra tutamıyor gibi olup salıyor yavrum tekrar tekrar tutmaya çalışıyor
eslmhsyn12 AslanIzmir35 emzik bana çok kurtarıcı oluyor simdi bide gördüğü yerde hemen alıyor kendisi ağzına bıraktırmak baya zor olur