Kızlar 13 günlüğüz bebeğime mama önerisi istiyorum holle önerdi hemşire hastaneden ama kabız yaptı sanırım ıkınıyor ama gelmiyor emziriyorum da.. Aptamil de beğenmedim ben oda gaz yapıyor mama önerisi yapabilirmisiniz birde bebeğimin kakasını nasıl yapmasını sağlarım 🤯🥺