Minnos09 Hemen hemen 3 aylık olacağız doğduğundan beri bir kere gece ağlayıp açım diye uyanmadı bir kere bile. Akşam dan sabaha kadar yatıyor geceleri pek emmek istemiyor kime sorsam geceleri acıkıp uyanıyor diyor bizde bi sorun var sanırım…
Woody Minnos09 kızım da öyleydi. Doktor da kaldırma derdi. Tadını çıkarın. İletide diş vs derken bu günler aranıyor
meyaski Minnos09 Ayy darısı başıma 😂 Ben en fazla 5 saat uyuduğumu bilirim. Gerçi bebe de daha 1 aylık 😅
Zeyno32 Minnos09 canım o aylarda nasıl alışır ise o şekilde gidiyor. Gelişiminde sorun yoksa devam edebilirsin bu şekilde 😌
Woody Minnos09 Kızıö da 8 gibi yatardı. 5e kadar emmezdi ortalama. 5de de biraz emio yatardı. Bazen ona da kalmazdı. Doktor gelişiminde sorun görmüyorsa uyuyun😀
Ayla-T Benim bebeğimde aç olduğunda ağlamazdı ağlamaması sorun değil merak etmeyin acıkınca her türlü uyanırlar ama acıkmıyorlar demeli..Ne güzel işte herkes ağlarken bizimkiler uyanmıyor
cgelmas Minnos09 biz de yarın üç aylık olacağız gece kaldırmıyorum kesintisiz uyuyoruz😊 O acıktığında uyanıyor zaten sabah
Ebru-Yusuf2020 Minnos09 ah ah keşke benim ki de 1 kac saat uyusa dogdugundan beri uyumuyor dogru düzgün
Sadecezeynep Benim bebiş 2 ay 17 günlük bizde 11 de yatıp 4 de kalkıyoruz şöyle keşke bi 7 ye kadar uyusa 😂👌
GiybetReis Minnos09 buraya yazdınız ya bundan sonra uyanır 😂 biz bunu yaşamak için evde hatim indirdik🤷🏼♀️
Minnos09 GiybetReis biraz nazara açık hale geldim İnan’ın 🙈🙈🙈 en son çöüzümü burda arayım dedim . Ellerimi açıp dua ettim uyanması için 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Arada kan şekerini ölçtüm düşüyor ama gene uyanmıyor eline iğne batırıyorum ölçmek için gene uyanmıyor
gulay_candemir Minnos09 Yaaaa ne güzel masallah Benim bebegim de sabah a kadar en az 18 defa kalkiyor uykusuzkuktan zobbi oldum
GiybetReis Minnos09 doktorunuz kilo alım normal dediyse sorun yoktur sanırım. Benim kız 3 ay 1 haftalık. Acıksa da acıkmasada sürekli uyanıyor🤦🏼♀️
Annelikseruveni Minnos09 benimde bebeğim 2 ay 20 günlük gece mutlaka 2 kere uyanıyor uyanmasa bile uyuyorken emziriyorum ben
Uykulubebe Minnos09 benm kızım da öyleydi 4.ayda uyku gerilemesi yaşadık şimdi uyanıyor emiyor 2-3 kere emmek istiyor .
Seymacr Bizimki de 1ay 1 haftalık resmen zombi gibi geziyorum, asla asla gece uyumuyor iki saat kesintisiz uyusam şükrediyorum. Darısı başımıza 🤲🏻