Merhaba kızım 32 aylık ve yaklaşık 1 senedir araba tutuyor ve her yolculuğumuzda en az 1 defa kusuyor oda kısa 30 dklık yolculukta. Çok kötü bir durum ve dışarı çıkmaya korkar olduk anneme bile gidemiyorum bu yüzden her şekilde perişan oluyoruz yolda baygınlık geciricek gibi oluyor kışın ortasında bile cam açık yolculuk yapıyoruz günü birlik gideceğimiz yerlerde bile kendime yedek kıyafet taşıyorum dr verdiği ilaçlar işe yaramıyor en son verdiği ilaçta kemoterapi sonrası Miğde bulantılarında kullanılan hap hiçbir işe de yaramadı aksine baygınlık yaşıyorken daha çok halsizleşti ne yapıcagımı bilmiyorum artık daha önce basına gelip yada etrafında denk gelip çaresini bulup önerisi olan yazar ise çok sevinirim
teşekkürler