kızlar 16 gün oldu doğum yapalı,, benim memeler yumuşacık, henüz sütüün tam inmemiş olması mümkün mü? hiç böyle sertleşip dolu dolu olmuyor.. bebeğim emiyor çok şükür ama bu bebek daha küçük şimdiden memelerimin böyle olması normal mi? çevremde benim gibi yeni doğum yapan annelerde genelde memeler taş gibi oluyor kendime bi anlam veremedim, sütüm yetiyor mudur? şimdiden böyle memeler boş olursa ileride bebek büyüyünce nasıl yetecek sütüm?