NUR32 Hanımlar merhaba,11gun önce normal dogum yaptım.dogumdan hemen sonra bebegimi inceleyen çocuk doktoru yüzünün yamuk oldugunu ama düzelecegini söyledi.bu durumda olup düzelen var mı ? Normal dogum sırasında olabiliyormuş bebek çıkmaya calısırken.
Kadifemsii NUR32 evet canım olabiliyor normal doğum esnasında yani açıkçası görmedim ama etrafımdan çok duydum bi süre sonra düzeliyormuş
cydcvk NUR32 benim kızımda kafası yamuktu canım.normal doğumdan dedi benim doktorda. Şimdi çok güzel şekillendi 4.-5. Aya kadar hiç bişey kalmadı
NUR32 cydcvk kafası değil yüzü yamuk.mesela bi yanagı daha asagıda daha kilolu duruyo.bazen bi gözünü acamadıgını görüyorum korkutuyo bu durum beni
NUR32 Hanımlar kafası demiyorum yüzü diyorum anlasılamadım sanırım 😔 bi tarafı daha kilolu gibi mesela yanakları daha asagıda.
Rainmistik Ablamın ikiz kızlarından biri içerde baskıdan dolayı tek tarafı içe göçüktu .bir tarafı düz bir tarafı daha kiloluydu .sanırım bahsettiğiniz gibiydi iki üç ay sonra tamamen düzelmişti
NUR32 Ay inşallah yaa cok korkuyorum öyle kalır diye.aslında dikkatli bakmazsan belli olmuyor ama yine de aklım kalıyordu.içime su serptiniz teşekkür ederim 💕
Meryem2 NUR32 benim kızımında doğduğunda yüzünün sol tarafı farklıydı yani kulağı diğerine göre daha farklı yanağı daha farklı doktor karnımda sürekli sol tarafa yattığı için olmuş dedi çözümü ise her uyudukça fazla sol tarafa yatırma demişti 2 defa sağ tarafa 1 defa sol tarafa yatır demişti ve düzeldi çok şükür
NUR32 Meryem2 aaa olabilir ben de sürekli soluma yattım ama kızımın normal olanı hangi taraf bilemiyorum suan.
Kubra5657 NUR32 geçmiş olsun canım kafası yamuk oluyor evet benim kızımında öyleydi 3. Haftaya düzeldi hamdolsun