Mesgule memelerinizin süt tutma kapasitesi düşük olabilir. Benimki de öyle sadece emzirdim az kilo aldı alerjide vardi vs ama bazi memeler kapasite olarak küçük olabiliyor. Deneyin sağıma alışık mi memeleriniz ? Eğer alisiksa ki değilse bile fark edersiniz. Mesela 45 dk geçtiğinde bebeği biraz oyalayıp sağın atıyorum 60 cc. Bebeğiniz uyuduğunda atıyorum 1.5 saat uyudu o zaman yine sağın arada ciddi bir fark yoksa boşuna 45 dk dan uzun emzirmemezlik etmeyin .