sevgili anneler Bebeğim 4 aylık su verip vermeme konusunda Endişelerim var bazıları anne sütü yeterli diyor bazıları Yok yetmez diyor Yazın çok sıcak olduğu için böbreklere zarar verir biraz su vermen lazım diyor Kafayı yiyeceğim Siz ne yapıyorsunuz veriyor musunuz vermiyor musunuz ve miktarını belirtirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ederim bu arada Bebeğim 4 aylık