Doktorlar mama alan cocugun su icmesine gerek yok diyorlar 2 3 doktora sordum. Emzirenanne diye bir sayfa var instagramda emzirme danışmanı. Orada bir yazisini okudum. 6 aya kadar bebek mamada alsa anne sütü de alsa su icmesine gerek yok. Su zehirlenmesi yasayabilir vs. yazıyordu. Bir cok kiside verilmeli diyor cevremdeki insanlar olarak. Kafam cok karıştı gerçekten.