hzrshbi Merhaba arkadaşlar, yeni doğum yaptım 13 günlük bebeğim var. Sezaryenle doğum yaptım. Leslie ye başlamak istiyorum aranızda sezaryen sonrası leslie yapan var mı? ne zaman başladınız? Ne sürede kaç kilo verdiniz?
prenses10 hzrshbi çok aşırı acele ediyorsun bismillah dikişlerin iyileşsin 😃 en az 6 hafta beklemen gerekiyor. Ayrıca dikiş sadece dışta değil içinde de var.
Ensar-und-mutter hzrshbi canım doktor sana şuan eğer yürüyüş öneriyorsa kendini hırpalamadan yapabilirsin. Ama leslie şeklinde değil normal yürüyüş olarak. Misal hergün 15 dk aralıksız yürüyüş yapsan ve yediklerine dikkat etsen günlük 400 gr garanti veriliyor. Ha birde akşam 6 dan sonra yoğurt ve su dışında birşey tüketmessen☺️Annem sezeryana doğum yapmıştı ve bu şekilde vermişti. Bende normal doğum yaptım ve 4 ayda 30 kilo verdim ☺️
Selinglr hzrshbi aynen hamlamışım herhalde ama zorlamayın derim allah korusun yırtılır mırtılır cunku zıplıyosun felan sag sola eğılıp kalkıyosun hic gerek yok biraz daha sabıırr 😂😂😂
Ensar-und-mutter hzrshbi o zaman püf noktalar kullanmalısınız misal kuruyemiş tok tutar yoğurt tok tutar keten tohumu tok tutar sadece acıkmayacak şekilde öğünlerinizi ayarlamalısınız
Mucizemsinsenn hzrshbi ikizlerim 6.5 aylık oldu geçenler de yaptım ilk 2 gün 15 dakika 3. Gün 45 dakika yaptım ama yara yerim akmaya başladı 2 hafta olacak hala da akıyor kızarık şuanda kıpkırmızı olmuş 🙄😒 daha çok yenisin bence yapma evde yürüyüş yapabilirsin
Rules hzrshbi doğumdan önce başlasaydın bacım 😂😂😂 kız dur hemen bunları takma kafana önce bi bebişine odaklan. Zaten ilk ay 10 kilo gider. 8 ay oldu daha başlamadım
Rules hzrshbi ben napayım peki 78 e bi takıldı ne yukarı ne aşağı 6 ay psikolojim bozuldu. Daha yeni yeni kilo vermeye başladım 4 kilo fazlam var. Biraz zorlasam hemen dikişlerim acıyor. Sezeryan sonrası 6 ay karın hareketi yasak