YigtnAnnesi aslinda benim ortanca kizim kolik bir bebekti ama cok bir huysuzlugu yoktu zamanla rayina oturdu uykusuz kaldığım donemlerde oldu emmesini kesme emzir desin onlara ne bakicak olan sensin hic takma olumsuzlara kulagini tika buyuk kizim sukur yaramazligi yoktu bu yuzden bana kolay oldu ☺😘