Mommyishome Buzluktan çıkardığınız çiğ köfteyle ya da kıymayla pişirdiğiniz yemeği ertesi gün ısıtıp bebenize veriyor musunuz?
Mommyishome Sadekahvem ben de öyle yapıyorum ama mesela yarın sabah erkenden çıkmamız gerekiyor yanımıza alacağım bu geceden pişirsem olmaz mı ki :( bir de mesela bazen yemiyor kalıyor hep ziyan oluyor üzülüyorum. Tabiki bebemden kıymetli değil ama israf da oluyor diye canım sıkılıyor Balkizlarim
Sadekahvem Mommyishome bir defadan birşey olacağını sanmıyorum canım bizlerde yiyoruz sonuçta her zaman taze etle yemek yapamyrz. Acil durumlarda yapılsa birşey olmaz bence
Mommyishome Balkizlarim bebemin sevdiği yemekleri de ben hiç sevmiyorum 😂😂😂 zaten tatsız tuzsuz haşlamalar 🤪🤪