Kizlar kizim 20 aylik 16 kg.
Bizim bebek arabamiz chicco duo kwik one yani şu..


ama sanki sunlar daha hafif ve kullanisli semsiye gibi.. 2.olarak bunu almak israf mi olur gerek var mi ? Yaz geliyor bazen esim yokken falan ihtiyac oluyor.bu yaz da onsuz 1 ay falan vakit geciricez bundan mi alsam dedim sonra ne kadar kullacak ki acaba scooter mi alsam dedim 🙄
onerebileceginiz uygun fiyatli bir seyler var mi? Daha kullanilir mi bebek arabasi sizce ?

