Ebruea Gizemkapl bir ay kullandım kanı biraz düşüktü diye hemen normale döndüama dişlerini kararttı 😔 ne yaptıysam da düzelmiyor
Kubrayyllmz benim kızım emmiyordu biberonla sagıp veriyodm ama biberında kabul etmiyordu şimdi ise biraz daha biberonu almya başladı çok kansızdı iştahsızdı
Emineygt Gizemkapl benimkinde normal canım aynı şekilde besleniyo ya da ben farketmiyorum hem sagdigim sütlerden veriyorum hem de emziriyrm isteyince
Prensannesiiiii Ebruea merhaba benım bebeğimde 7 aylık olmak üzere dün kan tahlılımz düşük geldi doktor kan ılacımızı değiştşrdi ferrium verdi bi ay sonra kontrole gelın dedi bı ay ıcınde düzelir mi acaba 8.8 gelmıs kanı en az olmasi gereken değer 10 küsürmüş.
Ebruea Prensannesiiiii inanın o konuda birşey söyleyemem çnkü bizim değerimiz çok yakındı referans aralığına. Bir de çocukla alakalı da olabilir demirin vucütta emilimi iyi olursa yükselebilir. C vitamini içerek yiyeceklerle de destekleyebilirsiniz emilimi artırıyor