[silindi] Kizlar Saç boyası dökülme veya kaşıntı yaparmi 1 hafta önce yaptım saclarim dökülüyor ama Blki daha öncede dokuloyrdu bilmiyorum ama kaşıntı yok tu onceden Bu arada 3 aydır Doğum yapalı
1lina1anne [silindi] kasinti alerjiden olmustur canim bol suyla yika evet dokulmede mujtemelen ondan o boya size iyi gelmemis bence
Dilekdefne21 [silindi] derinizde kırmızılık varmı varsa alerji olmuştur açık boya kullandiysaniz oda yapmıştır tarihi geçmiş olabilir
Beneklikedi [silindi] boyadan olduğunu sanmıyorum.. saçlar dökülüyor bazende kaşınabiliyor Doğum sonrası
Dilekdefne21 [silindi] dogumdan sonra saç dökülmesi oluyor hamileyken saçınızı boyatmadiginiz icin uzun süredir boya olmadığından kaşıntı yapar bayan kuaförüyüm bu arada.
Aslan-123 Dogumdan sonra sac dokulmesi cok normal asiri dökulmeye basladi benimde 3 ay sonra vitamin falan yazdirdim kan ilaci ve cinko daha iyi su anda 5 aylik bebwgim
[silindi] Dilekdefne21 Mrb canm yok yılardir yapmadım kuccukken yapmıştım derim hm kaşınıyor hm yaniyo 1 haftadır böyle Nasıl geçer
Aslan-123 [silindi] evet yazar cnm bende oraya yazdirdm tahlil flan yaptiramadm bebegmi kimseye birakamazdm bende sacim dökülúyor dedm. cinko kan ilaci ve devit yazdi bide cok dúzenli kullanmadm sanirim bi súre sonra kendiliginden duruyormus dökülme
Dilekdefne21 [silindi] çok fazla sıcak suyla yıkamayın ılık olsun bir kaç güne geçer alerjik reaksiyon göstermiş boya size