Merhaba kızlar, kac gündür araştırıyorum ama bir türlü karar veremedim illaki her markanın altında kötü yorumlar mevcut tabi iyilerde. Bu yüzden cok kararsiz kaldım 8 aylik oldu bebeğim acaba hangi markayi alsam ve pipetli mi pipetsiz mi? En önemlisi gercekten akıtmayan ve genzine fazla su kaçırmayan içimi rahat bisey arıyorum. Avent, Chicco,Nuk vs baktım ama hepsinin yorumu iyi degil şans işi belkide. En son dedim ebebek markasının baby plus alıştırma bardağı var yorumları hep iyi acaba kullanan var mı çünkü en fazla 1 veya 1 bucuk yaşa kadar kullanıcak belkide. Sonra pipetli almak gerekicek