Arkadaşlar kızımın bizim köpek dişi dediğimiz diş etinin yan tarafında beyazlık ve sertlik var diş mi yamuk çıkıyor diş incisi mi çözemedim fotoğraf atamıyorum kızım durmuyor ama dişe benziyor ve sert sadece damağın dilimize bakan tarafında.
Bir de bebek dişi için normal dişe mi gidilir yoksa çocuk doktoruna mı gideyim?
Bilgisi olanlar yardımcı olur mu?