Caglamarail merhaba, 18-24 ay arasında 2 yas ilerlemesinin gelişmelerinin bir parçası olarak oral ihtiyaç artar, memeye düşkünlesmesi bu sebeple olur ve sizin kesmeniz daha zor bir dönemi getirir. Bu sebeple kesmemenizi tavsiye ederim. Gündüz yemek saatlerini kesin ve kurallı sekilde uygulayın, yemek yemeden emme yok seklinde. Ve de gündüz siz cok sık teklif edin ki güvende oldugunu ve annesinin istediğinde yanında oldugunu ögrensin. yaz gelmişken gündüz park bahce oyunları yanında saglıklı atıstırmalıklar götürerek emme aralıgını açtıgınız gibi beslenmesini de saglarsınız. Ve bu aylarda dürtü duygu davranıs üclemesi, duyguları aynalama ile yavas yavas bireyselleşip bagımsızlasmasına yardımcı olmalısınız. Biz oğlumla bu sekilde atlattık. Ve mutlaka D vitamini multivitamin( kendiniz için )kullanın.