Gokce1504 6b7 yaşına kadar beklenir mi ya 🤦🏻♀️ biz oğlumu 10 aylıkken sünnet ettirdik o zaman bile keşke daha erken ettirseydik dedik. Birşey anlamadığı halde altını alırken 1 ay boyunca bişey yapacağız korkusuyla kaçtı ki sünnet iğnesi dışında hiç birşey canını yakmafı. İğne acısı bile hissetmedi ama enjekte edilen ilaç biraz yakar demişti doktor onun dışında zaten uyuşuk ama yine de çocukta tranva etkisi yarattı. Çok uzattım sadede geleyim ama bunları hatırlamayacak lüçük olduğu için ve şimdiden unuttu bile o acıyı. 1 ay sadece etkisinden çıkamadı.yani bir de büyük çocuktaki etkisini düşünün. Bu arada sünnet yerimiz çabuk iyileşti. O konularda hiç sorun yaşamadık. Tek sorun altını değiştirirken kaçmaya çalışan bir bebiş