Gokce1504 bebeğim iki hafta önce sünnet oldu, 9 aylık lokal uyuşturuldu bizim doktorumuz o bölgeyi uyuşturduktan sonra uyutmamı istedi zaten önceden konuşmuştuk nasıl yapılacağını, sünnet işlemi 9.30-10 gibi yapılacaktı ben o gün sabah 5 te kaldırdım ve uyanık tuttum ki sünnet öncesi uyuyabilsin çok şükür öyle de oldu doktor uyuşturucu iğne uyguladıktan sonra emzirdim uyuttum sünnet sırasında doğal uykusunda olduğu için rahat ettik, sonrasında da elbette ilk bir kaç gün acı çekiyor calpol ve dolveni dönüşümlü verdim arada anestol sürdük üç günden sonra ağrısı hafifledi inşallah sizde kolayca atlatırsınız🙏