Yagmur1c Kızlar phılıps lumea almayı düşünüyorum sonra diyorum acaba bir yerde mi yaptırsam karar veremedim dışarıda yaptırınca seanslar bitince ne kadar süre gidiyor daha önce gitmedim hiç etrafım da gidinde yok sorayım merak ediyorum
dandiniko Yagmur1c evde yaptığımız lazer değilmiş aslında bir uyutma yöntemiymiş. Yani evde bi yapınca 1 2 ay gibi uzun bi süre çıkmıyormuş. Lazerde tamamen bitirmiyor ama çok çok aza indiriyor kılları tek tük yani . Bununla ilgili çok post açıldı arama kısmından bi bakın isterseniz
Yade012 Yagmur1c evde yapılan cihazlar sadece kılları çok geç çıkartıyor dökme olmuyor diye biliyorum. Ben dışarda klinik ortamda yaptırdım 8 seansta bitti denecek kadar azalmıştı. Tek tük kıllar kalmıştı sonra senede bir gitmeye başladım şuan avucum içi gibi her yerim dünyanın rahatlığını yaşıyorum gibiyim 😂
Katarsis Yagmur1c kesinlikle dısarda güvenlir, işinin ehli bi yere yaptirin derim, duyduğum kadarıyla lumealar erteliyormus sadece. Geçen gün dedim ah iyi ki yaptirmsm o kadar rahatlık ve kolaylık ki hamilelikte bile rahat ettim
Yade012 ikiprensannesi_gul ben 40 günde bir gitmiştim ilk 4 seans sonra kıllar seyreklestikce 2 ayda bir gittim
Yade012 Hazal40 buz lazere gitmiştim ben ama her yerde orjinali yok araştırmak isterseniz buzlazer.com’a şehrinizde nerelerde var bakabilirsiniz.