Belmayilanci 3 gün oldu doğum yapalı bugün ayağa kalktığımda beynim yerinden oynuyormuş gibi dayanılmaz bir acı yaşıyorum ayağa kalkamıyorum ağrı kesici kahve hiç bir şeyin faydası yok lütfen yardım edin ne yapabilirim😭
Annis-ogul Belmayilanci cnm emzirirken kesinlikle bebege bakma kafan hep ileride olsun .Ve yatarken yastiksiz yat ve sırt üstü yat ignr yerin kapanana kadar oyle olur .hic yere bakma o xok kotu yaoiyor.bn kac gun acısını çektim dişlerim sökülecek gibi oldu.mal anestezi doktoruna gittik tekrar oyle soyledi
lgsya Belmayilanci ay canım benımde oyleydi basımın boyle komple agrıyordu kafamı duvarlara vurmak ıstıyordum hastanede hıc agrımamıstı eve cıkınca olmustu kahvede ıcsem parolda ıcsem ıse yaramamıstı ben bes gun tuvalate cıkamamıstım dogumdan sonra takı tuvallete cıktım basımın agrısıda oyle gectı benım .
P_M_A Belmayilanci asla aslaaaaaa geçmiyor ben çok çektim ondan ne yaptım sade acı kahve siyah kola bol boool su denedim geçmedi artık ağlıyordum majezik ağrı kesici attım o günden sonra geçti sütümü sağıp veriyordum birde mama ama genede o ağır ağrı kesiciyi içtim çünkü dayanılmaz bi ağrı geçmiş olsun şimdiden
gulay_candemir Belmayilanci Bebeginizi saglicakla buyutün Benim de anlattiginiz gibi çok agrimisti bir hafta Sade turk kahvesi ve parol ictim bende çok faydasi olmasada biraz gözümü acamiyidum agridan iki gunu atlatmissiniz iki gun sonra bir sey kalamaz insallah
Belmayilanci gulay_candemir inşallah cnm tek dileğim ağrılar geçsin bebeğime daha iyi ilgilenebileyim
Ttazeanne1 Belmayilanci benim doktorum 4 saate bir parol 8 saate bir de arveles içebilirsiniz demişti
Yade012 Belmayilanci Majezik çok kuvvetli bir ağrı kesici isterseniz doktorunuza ya da eczacınıza danışarak alabilirsiniz
Su1 Belmayilanci kahve içmemi söylemişti doktorum 2 iş bir arada yada filtre kahve gerçekten baş ağrım geçiyordu