Gulay9621 yeşil kaka sizin yediğiniz yeşil sebzeli ürünlerden olabilir, üşütmüş olabilir bebeğiniz, yada alerji belirtisi olabilir diye biliyorum ama genel anlamda uzun sürmediği sürece bir sıkıntı olmaz doktorada gitmişsiniz kaka tahlilimistemiş içiniz rahat olsun bence 🥰 bu arada beniö kendi tecrübemden yola çıkarak benim oğlum bi ara çok sık yeşil kaka yapıyodu herşeyi denedim hasta değil bişey değil yediğimden değil biliyorum ama sonra kullandığım d vitamini vardı zeytinyağıydı içeriğinde vardı yani onu kesip devletin verdiği d vitaminini kullanınca geçmişti 🙃 bide şey ara ara illaki yeşil yaptıklarınoluyo yani günde 3 kaka yapıyosa 1 i yeşile kaçar diğerleri hardal rengi olur eder o çok sorun teşkil etmiyo diye biliyorum