Merhabalar benimde ilk 3 gün sütüm gelmedi. Bebeğimde emmedi hep sağıp mamayla birlikte verdim mama oranları arttıkça şırınga ve kaşık yönteminden biberona geçiş sağladım her seferinde emzirmek için uğraştım ama sürekli ağladı en son eds sistemiyle 1. Ayda emzirmeyi başardık şuan hala mama vermeye devam ediyorum bol su içiyorum günde 2 fincan rezene içiyorum. Lütfen pes etmeyin bugün olmasa bile yarın bir gün tutacak ve emicek